Port Arthur - Reisverslag uit Port Arthur, Australië van Henk Rees - WaarBenJij.nu Port Arthur - Reisverslag uit Port Arthur, Australië van Henk Rees - WaarBenJij.nu

Port Arthur

Door: Lie en Henk

Blijf op de hoogte en volg Henk

09 November 2017 | Australië, Port Arthur

Gisteren Hobart achter ons gelaten, en richting Port Arthur gegaan. Onderweg hebben wij Vincent en Kim bezocht, zoon van Toby, leuk om familie te ontmoeten die zo ver van je vandaan wonen. Ze hebben maar liefst 7 kinderen!
Door naar Port Arthur, in vroeger dagen een gevangenis eiland. Op het smalste punt was een “ dag-line”, daar zaten honden aan vast om te voorkomen dat gevangen zouden ontsnappen. Via Devils Kitchen en Tasman Arch op het Tasman Peninsula aangekomen, waar we een zeer luxe studio hebben op een prachtig vakantiepark. Bij ontvangst kregen we een drankje van het huis, een flesje melk, rare jongens die Aussies.... Vandaag gaan we een boottocht maken langs de kust, we hopen ook dolfijnen en misschien wel een walvis te spotten.

• 10 November 2017 - 01:52

Ann:

Geniet van jullie reisverslag.
    Leuk gezin hebben Vincent &Kim.
    Lekker drankje ..melk...

• 12 November 2017 - 23:17