Bay of Fires - Reisverslag uit St Helens, Australië van Henk Rees - WaarBenJij.nu Bay of Fires - Reisverslag uit St Helens, Australië van Henk Rees - WaarBenJij.nu

Bay of Fires

Door: Lie en Henk

Blijf op de hoogte en volg Henk

14 November 2017 | Australië, St Helens

Vandaag vertrokken van Coles Bay naar de Bay of Fires, prachtige rit, met veel mooie uitzichten op de oceaan, met schitterende baaien. Tussendoor het Motorcycle Museum in Bicheno bezocht, met een Prive collectie motoren, een zeer zeldzame Nuriel4. Bij the Bay of Fires eerst naar onze accommodatie, ziet er wederom zeer goed uit, het lijkt wel allemaal nieuw. Daarna naar de Bay of Fires, betoverend mooi, hagelwitte stranden, kristalhelder water, strak blauwe lucht en dan bijzondere rotsen, natuurlijk rood gekleurd door de invloed van jaren. Vanavond wel weer een grappige zoektocht naar een gezellig restaurantje, daar zijn ze hier niet zo goed in, de Indiër hebben we overgeslagen, maar uiteindeljk, nadat we een aussie hebben gevraagd voor een leuke eettent toch wat gevonden en heerlijk gegeten.